
Kā cīnīties ar odiem, lai tie neizbojā Jāņu svinības?
Jāņi nav iedomājamie bez labas kompānijas, līgo dziesmām, šašlika, alus un diemžēl arī bez odiem. Ja plāno svinēt brīvā dabā – pļavā, pie ūdens vai meža malā –, parūpējies savlaicīgi par to, kā pasargāt sevi un viesus no odu kodumiem. Līgo bez odiem!

Ko celt galdā Jāņos? 5 grilētas uzkodas, ar kurām pārsteigt savus svētku viesus
Šobrīd sociālajos tīklos ir pieejamas daudz un dažādas receptes grila sezonai, tādēļ esam apkopojuši piecas gardas receptes, kas ideāli noderēs gan tiem, kas Jāņus plāno svinēt mājās, gan tiem, kas ieplānojuši doties dabā.

Ko apskatīt Muzeju naktīs Rīgā?
Šī gada Muzeju nakts tēma ir “Mūsu vērtību stāsti”, un arī Rīgā 17. maijā muzeji plaši vērs vaļā savas durvis apmeklētājiem, piedāvājot īpašas izstādes, radošās darbnīcas, koncertus un tematiskas ekskursijas.

Maija brīvdienas – īstais laiks tomātu stādīšanai
Maijs ir pats labākais brīdis tomātu stādīšanai, jo dienas kļūst siltākas un augi ir gatavi stādīšanai. Tev nav jābūt profesionālam dārzniekam, lai tiktu pie saviem tomātiem! Arī iesācējiem tas izdosies, ja ievērosi dažus svarīgus nosacījumus. Uzzināsim vairāk!

Lai sūtījums nonāk īstajās rokās: kā vienkārši un ātri noskaidrot pasta indeksu?
Par spīti informācijas tehnoloģiju straujajai attīstībai, pasta pakalpojumi nav zaudējuši savu aktualitāti un vēl joprojām tiek aktīvi izmantoti, kad nepieciešams nosūtīt vēstuli vai paku. Taču, lai to varētu izdarīt, nepieciešams zināt pasta indeksu – ikvienas adreses būtiskāko sastāvdaļu, kas palīdz nodrošināt kvalitatīvus pasta pakalpojumus un saprast precīzu atrašanās vietu, kur sūtījumu nogādāt. Pasta indekss ļauj ne vien pareizi aprēķināt piegādes izmaksas, bet arī izvairīties no pārpratumiem, kad sūtījums tiek piegādāts uz pavisam citu adresi.

Kā tavam uzņēmumam var palīdzēt biznesa uzziņu portāls ZL.LV?
Lai uzlabotu uzņēmuma darbības rezultātus un sasniegtu iecerētos biznesa mērķus, ļoti būtiska nozīme ir klientiem, sadarbības partneriem un investoriem. Jo vairāk lojālu un ilggadēju klientu, kam ir tuvas tava uzņēmuma vērtības un kas dod priekšroku tieši tevis piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, turklāt labprāt tos iesaka arī citiem, – jo lielākas iespējas biznesa izaugsmei.